Hop til hovedinnhold Hopp til søk Hopp til bunntekst

Saksbehandler Tjenestekontoret

Sør-Odal kommune med sine 7.900 innbyggere og kommunesenteret Skarnes, ligger sentralt på Østlandsområdet. Her er det åpent, rolig og landlig, samtidig som det pulserende bylivet i hovedstaden bare er en time unna. I Sør-Odal står vi sammen for å gjøre kommunen til et godt sted å bo, jobbe og utvikle seg. Se mer på www.sor-odal.kommune.no

Fast 60% stilling som saksbehandler ved Tjenestekontoret   


Tjenestekontoret består i dag av 4,2 stillinger fordelt på 5 personer, og er organisert i stab til kommunalsjef for helse og omsorg. Kontoret svarer på spørsmål, gir veiledning og tar imot/ behandler søknader om helse- og omsorgstjenester. Kartlegging og utredning gjøres tverrfaglig og i samråd med søker. Vi jobber ut fra hverdagsmestringstanken og bruker «hva er viktig for deg» strategien.

Vi har fokus på god pasientflyt for å sikre en helhetlig og sammenhengende oppfølging. Kommunens omsorgstjeneste skal dreies mot mer hjemmebaserte tjenester fremfor institusjonsomsorg.

Nå har vi behov for å utvide bemanningen ved Tjenestekontoret og styrke kompetansen innen rus og psykisk helse.

Kvalifikasjoner for stillingen:

  • autorisert høgskoleutdannet innen helse / sosialfag, fortrinnsvis med videreutdanning innen psykisk helse
  • gjerne ha erfaring innen rus / psykisk helse
  • gjerne ha erfaring og videreutdanning  innen saksbehandling og helserett 

Du har gode samarbeidsevner, er fleksibel samtidig som du evner å jobbe selvstendig. Du har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter, og trives i et hektisk miljø.

Personlig egnethet til stillingen vil bli vektlagt.

Hovedarbeidsoppgaver for stillingen:

Saksbehandle søknader iht. tjenester innenfor rus / psykisk helse og ulike tjenester innen hjemmetjenesten og sykehjem. I dette inngår også klagebehandling.

 

Vi kan tilby:

  • et godt og inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
  • utfordrende og varierte arbeidsoppgaver og arbeidsdager
    • selvstendig stilling der du blir tiltrodd ansvar
    • dagtid
    • lønn etter avtale

 

Ved spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Anita Aastebøl tlf. 40 03 80 04

mail: anita.aastebol@sor-odal.kommune.no  eller saksbehandler Elisabeth Granli

tlf. 40437163. mail: ElisabetAnn.Granli.@sor-odal.kommune.no

 

Søknaden merkes med arkivsaksnummer: 17/1132

 

Sør-Odal kommune bruker elektroniske søknadsskjema. Noter deg arkivsaksnummeret og gå inn på https://e-skjema.no/Sor-Odal

 

Kopi av attester og vitnemål tas med til evt. intervju.

 

Søknadsfrist: 1.7.2017

sor-odal.kommune.no benytter informasjonskapsler (cookies) slik at vi kan yte deg bedre service. Informasjonskapslene blir hovedsakelig benyttet for trafikkmåling og optimalisering av tjenesten. Du kan fortsette å bruke sor-odal.kommune.no som vanlig hvis du godtar dette. Hvis du vil vite mer, kan du lese om vår bruk av informasjonskapsler.Lukk