Har du kontroll på om barnet ditt bruker rusmidler, og vet du hva slags rusmidler som er «in» akkurat nå? Vet du hvem barnet ditt henger med på fritiden? Tror du barnet ditt har «venner» på sosiale medier som de aldri har møtt, og kan noen av dem forsøke å lure ditt barn?

Storforeldremøte

Politikontakten og helsestasjonen inviterer til storforeldremøte tirsdag 1. oktober kl. 18:00  Skarens videregående skole.

Møtet er for foreldre/foresatte av elever fra 6. trinn og ut videregående skole i Sør- og Nord-Odal kommuner.

Tema: ungdom og rus

• Jeanette Rønningen Eriksen fra helsestasjonen og politikontakt Vidar Eng stiller fra hjelpetjenestene med flere
  • Norsk Narkotikaforebyggende Forening har med seg pappa Arne Bratland som forteller om da han mistet sønnen sin til en overdose av MDMA

Plakat om storforeldremøte i Sør- og Nord-Odal kommuner om ungdom og rus